Produktiv lørdag i heimen!

Jeg lyger så det renner av meg i overskriften og har faktisk sovet på sofaen nesten hele dagen! jeg spratt opp i panikk i tretiden og fant ut at jeg måtte ta grep og skjerpe meg 😂

I panikken fant jeg ut at jeg skulle spyle utenfor med høytrykk og jeg må ærlig innrømme at jeg følte at hele denne seansen var som en terapitime! det var noe befriende med og se skitten bare forsvinne! utav syne, utav sinn sier dem og det stemmer godt.

Jeg pleier og ha dårlig samvittighet når formen er som den er i dag men inni meg kjenner jeg bare fred i sjelen og tenker og nyte denne lørdagen sammen med min kjære! ❤️
OM jeg får gjort noe konstruktivt så ser jeg på det som en stor bonus 😁

Hva har dere gjort i dag? legg igjen ett spor etter deg 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Hei Monica. Eg og har vore flink i dag synest eg. Sette først saman ein hyllereol som skal bli god å ha i kjellaren. Gjekk så laus på siste ladeveggen som skulle malast så no er det gjort. God følelse når vi får unna gjeremål. Ha ei kjempefin helg dokke to 🥰🙋‍♀️

    2. Så godt du følte fred inni deg 🙂 Jeg har klart å vaske litt klær, ellers lå jeg ute i solen på verandaen hele dagen og løste kryssord. Elsker å være lat på lørdager, haha 😀

    3. Jeg hviler lørdager, og i dag søndag har jeg så langt kun spist og lest litt. Og bare vært. Tenkt. Viktig med hviletid, tror jeg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg