Pride avlyst i hele Oslo. -Frykten vinner igjen- vi har ikke komt langt nok i 2022.

God morgen verden!💔

I natt har det vært skyting utenfor London pub i Oslo som er ett samlingssted for homofile, i  dag skulle det arrangeres Pride i Oslo men frykten har selvsagt klart og gjort det slik at Pride faktisk er avlyst, den store feiringen av kjærligheten måtte vike på grunn av ett menneske med ett ønske om å skape frykt og terror. Det eneste ordet jeg har for slikt er at det er trist som faen, jeg er en stor fan av Pride og alt det står for, jeg har selv venner som er homofile og som må forsvare seg ennå for sin seksuelle legning, vi har ikke kommet langt nok i 2022.💔

Mine tanker går til dem som var der i natt, de pårørende, venner og kjente av dem som døde, dette er ikke slik vi ønsker og ha det i Norge i 2022.❤️

Her er innlegget jeg skrev om bestevennen min som ble slått ned på åpen gate på grunn av sin seksuelle legning, det er like aktuelt i dag som den dagen jeg skrev det. 💔https://monicavederhus.blogg.no/min-homofile-bestevenn-ble-slatt-ned-pa-apen-gate-i-oslo.html

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jeg har sittet og tenkt masse på innehaveren av Per på Hjørnet, altså naboen. Han har jeg snakket masse med, og han jobber selv mange netter (spesielt natt til lørdager) vet jeg. Vet ikke om han var på jobb i natt, men at to mennesker ble drept på utestedet hans gjør at det blir tårer i øynene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg