Plutselig ble vinteren ett faktum! En fredag som inneholder MYE!

 

Godt fremme på Skei Hotel etter en strabasiøs reise!😬

 

Vinteren har satt inn støtet iløpet av natta og sørpekjøring er ikke akkurat ultimat når Sebastian skulle på eksamen på Eid og vi fikk hastverk.😳

 

Frem kom vi oss og nå er jeg klar for erfaringsforum sammen med en god gjeng!❤️

 

Like forbanna sjuk etter nikotin som de siste to dagene men jeg prøver å villede meg selv hver eneste gang suget kommer. 😂

 

 

 

 

Jeg krysser alt jeg har for at min kjære Sebastian klarer å gi sitt beste i dag og at han består!🤞🤞🤞

 

Den viktigste og største eksamenen han skal ha og forhåpentligvis kan han ta juleferie ifra nerver og prestasjonsangst ifra i dag av. ❤️

 

 

 

 

Ha en strålende dag venner! det tenker jeg og ha!😁❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg