Plastisk operasjon og kosmetiske inngrep for og styrke selvbilde!

Nå har jeg lurt de fleste de siste dagen og selv min mor trodde lenge at jeg hadde investert i nye pupper 😂 jeg kunne sikkert lett gjort det da jeg var yngre men heldigvis lot jeg være.

Jeg er ett menneske som ville ha tatt en slik operasjon for så og oppdage flere feil og mangler. Operasjoner er ikke løsningen og jeg tenker at slikt er greit når det er virkelige grunner til og utføre dem.

Å lære seg og bli glad i seg selv er løsningen, snakk positivt til deg selv i speilet og bygg deg opp. Ingen operasjon kan forandre dine tanker om deg selv ❤️

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg