Pendlerlivet er deilig på slike dager! – Møte med hjort og en magisk himmel –

God morgen bloggen!❤️

I dag er jeg tilbake der jeg trives best og der jeg kunne ønsket jeg kunne vært hver eneste ukedag hele året! nemlig på arbeidsplassen min!😁

 

Jeg er jo en pendler og kjører hele 2 timer hver dag for og komme meg til og fra jobb og i dag må jeg si at dette pendlerlivet viste seg ifra sin beste side ❤️

Jeg er av typen som aldri kan bli vant med slike vakre ting som dette og jeg tror neppe at jeg noensinne kommer til å ta slike ting for gitt, i dag hadde jeg en spennende og deilig start på dagen!❤️

 

Turen til jobb var ikke bare spennende på grunn av den vakre himmelen som forandret seg stadig jo nærmere jeg kom arbeidsplassen min men også hjorten jeg møtte! han stod midt i veien og lurte på hva pokker jeg ville der. Jeg stoppet helt opp og det tok lang tid før han plutselig innså faren foran seg.🤭😂

 

 

Nå gleder jeg meg til en dag på jobb og fagdagen i morgen!😁

 

Jeg har stor tro på at denne uka blir kjempebra!❤️

 

Vi blogges venner 🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg