Pandemien er farlig nær, og corona er ett faktum også her

Reklame | Ëllos.no

Jeg føler meg ikke trygg, og det frister lite å selv gå en liten tur på butikken, man føler på en måte at det er i luften, og at man kan bli smittet av den minste ting. Jeg har denne blodsykdommen som jeg ikke har helt kontroll over, så jeg er i risikogruppen, det er begge mine foreldre også, så tanken på å få corona inn i hus her skremmer meg. Først nå ser jeg hvordan det føles, å være i reell fare for å bli smittet, og det føles ikke godt. Man sitter bare å venter på oppdateringer, så en vet hva man har og forholde seg til. Å sitte i uvisse er ekkelt, men det måtte nesten komme hit også, og vi har vært heldige som har sluppet unna til nå. Det er bare det at det hele blir så ekte når det er rett utenfor stuedøra, og ikke bare noe du leser om i aviser eller ser på tv-en.

Det er Fredags kveld, og i steden for å sitte på quiz på puben setter  vi oss godt til rette i sofaen og oppdaterer oss på nettet i søken om å få vite hva dette betyr for oss. Jeg er glad vi er 2 og at jeg slipper å bli sittende aleine, som mange andre faktisk gjør. Vi har det ikke så værst alikevel. 

Jeg krysser alle fingre for at ikke mange er blitt smittet, og at vi kan fortsette hverdagen uten flere syke av dette forferdelige viruset som herjer hele verden vår. Jeg håper inderlig at verden ikke atter en gang blir låst ned og at vi må inni nok en dvale, Det føles rett og slett utrygt og vemmelig. 

 

Mange nydelige

JUNAROSE by VERO MODA//La Redoute//Gina Tricot//Gina Tricot//Soaked in Luxury

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg