Pælma pensum og reiste på tur!

I dag tok jeg en avgjørelse for og passe på min egen mentale helse 🤭 jeg måtte bare fjerne meg ifra alle bøkene og alt arbeidet som venter på meg og tok med meg mamma til Vederhus og besøkte bestemor og tanta ❤️

Hadde jeg blitt her hjemme hadde jeg uansett ikke fått gjort noe, jeg ble bare sittende og glo på bøkene og krisetankene fikk regjere i hodet.

En time-out! en pause!🤭

Det ble en befriende opplevelse å bare sette seg i bilen og kjøre, slippe taket i angsten som alltid vokser idet jeg ser på oppgavene og innser omfanget av dette studiet og nå kjenner jeg at jeg valgte riktig.

 

I kveld har jeg vært  på loppisen og sortert og rydda til den store gullmedalje! 😁 vi skal møtes tre ganger denne uka ett par timer og få ting på stell. Jeg kjenner at det var merkelig å være i lokalet til Turid og sortere i tingene hennes men hun er med oss i alt vi gjør. Jeg ser virkelig frem til å åpne dørene og kunne sette i gang dette hun brant så sterkt for ❤️

 

 

 


I dag føler jeg at jeg har vært i øyeblikket, jeg har fjernet meg selv ifra det som stresser meg og fylt dagen med massevis av positive ting. Jeg lærte i pensum at å nyte øyeblikket også er en del av egenomsorgen vi gir oss selv så fremover skal jeg fokusere på akkurat dette, å være tilstede i øyeblikket!

 

Nå skal jeg sette på Farmen og nyte kvelden videre sammen med favoritten min, i morgen venter jobb og jeg gleder meg massivt!

 

Natta venner, stor klem🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

 

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg