På Vestlandet blåser vi og regner bort!

Egentlig har jeg aldri vært ett menneske som har vært opptatt av været og har betraktet mennesker som snakker om været som en del av hverdags-talen, jeg har aldri sjekket værmeldingene og har egentlig bare levd ifra dag til dag og tatt det været jeg har fått, det endret seg idet jeg fikk 2 timers kjøring til og fra jobb! 

 

Aldri hadde jeg trodd at jeg ville bli ett menneske som irriterte meg over været og snakket åpent om det, livet er forunderlig men når man er avhengig av værforholdene må man forholde seg til det. Nå har vi hatt en mørk januar, det har blåst orkaner rundt oss og det ser ikke til å ha noen ende på dette regnet som høljer ned daglig, jeg kjenner at jeg lengter etter lysere tider og at solen titter frem. Jeg har alltid blitt påvirket av været ute i kroppen og i sinnet, jeg blir litt lettere deprimert når det er mørkt døgnet rundt og når solen titter frem blir hele kroppen fylt med en vanvittig energi og livslyst, nå lengter jeg etter påfyll og at været snur. 

 

 

 

 

Vi er tross alt bygd for dette været her på Vestlandet og jeg kunne ikke bodd på ett bedre sted en akkurat her jeg bor, jeg er avhengig av de store fjellene og havet rundt meg. Naturen gir meg styrken jeg trenger i bratte oppoverbakker og livet har gitt meg mange av dem, jeg lengter etter havlukten når jeg er borte ifra den og elsker å gå ute i dårlig vær for så og komme inn i en varm stue, eller og bare sitte inne når vinden herjer ute som verst, det er da jeg merker hvor høyt jeg elsker Vestlandet vårt. 

 

 

Alt vær har sin sjarm, alle årstidene har noe vakkert med seg men nå lengter jeg etter sommeren. 

 

Rett nedenfor huset mitt!

 

Nå skal jeg skru av lyden på tv og finne frem en god bok imens jeg hører været herjer utenfor, med dette ønsker jeg dere en deilig tirsdagskveld videre. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg