På tidenes fyllefest i natt

Jeg våknet halv 6 i dag, så aaaltfor tidlig! Jeg må si jeg var ganske så forvirra der jeg våknet sittende i sengen, etter tidenes party igjennom hele natten. Jeg har våknet flere ganger iløpet av natten, noe jeg normalt ikke bruker og har sovnet igjen og startet å drømme på akkurat samme drømmen.

Alle jeg kjenner var i denne drømmen, selv mennesker jeg har truffet igjennom ettervernet, og dem hadde da ingenting på en fest å gjøre. Det merkelige med denne drømmen var at jeg faktisk ikke drakk! Det bruker jeg som regel i disse sinnsyke drømmene mine, og jeg tar det som ett tegn på at jeg har kommet ett steg videre i denne prosessen.

Normalt drømmer jeg ofte om å sprekke, det å måtte begynne på nytt igjen med å telle dager, og jeg har tilogmed drømt om at jeg har tatt feil glass og sprukket på den måten. Jeg er som regel med på festen men i natt så drømte jeg så tydelig at jeg selv ikke drakk, og jeg føler det nesten som en prestasjon bare det. Underbevisstheten min har klart å fulgt med i virkeligheten, den er nå såpass vant med at jeg ikke drikker, at jeg tar det med i drømmene mine. Jeg for min del er glad denne perioden med drikking om nettene er over, for det var en veldig travel og forvirrende tid. På ett punkt så begynte jeg å lure på om underbevisstheten min ville fortelle meg at jeg aldri ville klare å slutte med rusen, men det stemmer heldigvis ikke.

 

Jeg kunne sove i mange flere timer til, men jeg valgte å stå opp rett og slett fordi jeg ikke orket å drømme videre om party og stress :). Jeg har en stor dag foran meg med ett spennende møte, og gruppa i kveld! Onsdagene er mine favorittdager, og det er dem som gir meg mest i denne forvandlingen. I dag har jeg invitert ruskuratoren min til å delta for å se hva det innebærer og handler om, slik at han kan anbefale videre til brukere jeg ikke kjenner. Jeg gleder meg til å ta imot enda flere i gruppa våres, og vi er veldig stolte av den! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg