På Norges viktigste snapchat i dag! kraftig redusert av influensa men still going!

Det er lørdag og vi er dagens snappere på Norges viktigste snapchat! ❤️mab.est2015 er brukernavnet og jeg oppfordrer alle til og adde denne kanalen. Vi er mange faste verter som byr på oss selv og denne uka er ukas tema: Hva vet du om selvhjelpsgrupper

Det er klart at jeg ikke kunne melde meg syk denne lørdagen når temaet får det til og rasle i sjelen min! når mennesker sier at dem ikke vet hva selvhjelp er for noe så kjenner jeg at pulsen stiger og ordene ikke kan komme ut kjappere! jeg blir SÅÅ engasjert! 😁

Jeg er full i influensa men det smitter ikke igjennom telefonen, så add denne snappen og se meg i aksjon i hele dag, redusert dog men alltid klar for og snakke om dette viktige emnet! ❤️

Min private snap er: Monkra1312 om dere ønsker og følge meg også der.

Dette blir en spennende lørdag folkens! ❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg