På glatta med sommerdekk! – en nervepirrende dag med mange usikkerhetsmomenter!

Akkurat komt inn døra hjemme og klokka har bikket 17! 😁 Jeg har vært «på» siden klokka 6 i dag tidlig så jeg kjenner hvor sliten jeg faktisk er når rumpa treffer sofaen! 😳

 

Dagen i dag har vært fylt med usikre momenter! og alle vet hva slike gjør med meg 😬

 

For det første var det usikkert om jeg i det hele tatt kunne løse bilen i dag. Turen til Nordfjordeid var en stor prøvelse med sommerdekk og en temp som snek seg nedpå 1 varmegrad. 😬

 

 

Her er det slik at jo lenger inn i fjorden du kommer jo kaldere blir det som regel men i dag var det heldigvis stikk motsatt!😁

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg vurderte hele reisen mange ganger på vei til Nordfjordeid men at beslutningen ble tatt når jeg så at det kom seg jo lenger inn vi kom. Hadde det ikke vært forsvarlig hadde jeg heller ikke gjort det 👍 safety first! 

 

 

 

 

Aldri før har jeg opplevd at det er verst her ute med kysten og på vei hjem og siste biten satt jeg faktisk og vurderte nøye om å stoppe. 😬 bare veier og grønne marker helt til jeg kom 10min ifra heimen.

 

Turen har gått alt i alt bra men jeg har aldri vært mer sikker i en sak som jeg er nå! Jeg skal tilbake til helårs! 🤭

 

Nå skal jeg spise mat, se masse søppeltv og bare lande her i sofaen! 😁🤭etterverngruppa er delegert bort til min kjære ektemann og på slike dager som dette er det veldig godt og være to om det. Jeg vet ikke om jeg hadde klart mer i dag, en hel dag med kurs har ført til at hele hodet føles som bomull.😬

 

Alt i alt en vellykka og fin dag ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg