På farten med Monica!

Nå er jeg på vei på besøk til en etterverngruppe på Sandane! ❤️ Planene for kvelden ble avlyst og min kjære jobber uansett overtid i dag så hvorfor ikke gjøre noe nytt? 


Jeg er ikke flink nok til og finne på slike ting, ikke aleine så i dag gjør jeg noe for og utfordre meg selv!

Denne uka har jeg bodd i bilen og den ser rett og slett helt forferdelig ut både utvendig og for og ikke snakke om inni! Den har faktisk aldri vært så rotete før men jeg velger heller og reise og oppleve alle dager i uka isteden for og rydde opp 😂

Det er såpeglatt ute men jeg har beregnet god tid og kjører med det huet jeg har 😂

Dette blir spennende! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg