På bloggtoppen med en uvanlig historie!

Hadde dette vært en blogg om klærne jeg kjøper meg eller hvilken sminke jeg bruker hadde dette ikke vært så stort som dette nå er for meg, jeg har brukt de siste dagene til å dele denne historien med mennesker som også har opplevd store tap i livet, mistet kontrollen i rusen eller mennesker som står som pårørende til mennesker som har forvillet seg, jeg har fokusert på å dele denne bloggen på steder der menneskene er like meg og bloggen har sust  oppå en 20.plass! i går var det 1109 unike brukere innom bloggen min og det er helt vanvittig! det viser bare at åpenhet og ærlighet vinner in the end.

De siste dagene har jeg åpnet opp rundt barna mine og når jeg mistet dem for 12år siden, jeg har åpnet opp om mobbingen igjennom 9år på skolen og dette er ting jeg aldri før har klart, jeg er på  vei og det føles utrolig bra! for hver eneste dag føler jeg at jeg beveger meg fremover, klarer å gi slipp og ikke minst forstår bedre hvordan det endte slik for meg, jeg føler meg mektig og ufattelig svak på samme tid. Dette er real life terapi på åpen blogg slik at hele Norge kan lese. 

Jeg har aldri vært som alle andre, og når det er så mange innom må jeg ærlig innrømme at jeg blir nærvøs. Jeg håper bare at dere fortsetter og dele denne bloggen og at jeg når ut til alle som ønsker å lese den! God tirsdag alle sammen <3 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg