Oppsummeringen av sommeren 2021 i bilder!

Vi er hjemme igjen etter 11 dager på ferie og jeg tenker at denne sommeren fortjener en oppsummering på denne bloggen! det har skjedd så mye og vi har opplevd ting hele tiden og har funnet ut at det er dette livet handler om, disse opplevelsene, og bli rik på dem. 

Sommeren våres startet med en prank som gikk rett tilbake på oss. Vi dro nemlig en dag før og la oss inn på motell, dagen etter fikk vi ikke lov og betale og jenta i kassen ville ikke fortelle hvem som hadde betalt. Mormor og besten lurte oss tilbake. 

 

 

Vi startet ferien med shopping, og har saumfart de fleste butikkene i Bergen. Når sant skal sies har vi faktisk ikke brukt mye penger på ferien våres, så vi har fortsatt hatt med oss hodet. 

Plassert som posepasser, jeg følte meg litt som en mann der jeg satt.

 

Ifra lørdag til mandag var dette suiten våres! som jeg har skrevet før så har jeg faktisk ikke sovet bedre enn på denne ferien her. Første gang jeg sover i båt av dette kaliberet. 

Vi har spist så mye god mat og har tatt med oss masse tips hjem! dette har ført til at min dårlige matlyst bare kunne gå og legge seg.

 

Vi har grillet masse på denne ferien her!
En fin tur i skogen på Skorpen <3
Solnedgang på skorpen
Vi har vært masse i båt denne ferien og fått sjøsmaken i munnen <3 masse krabbeteiner har blitt tatt opp med varierende hell
Vi har besøkt Ole bull sitt ferieparadis! dette var ett av høydepunktene.

 

Jeg har fått tidenes kleggbitt! foten var 3 ganger så stor noen dager.
Jeg har tatt min tredje tatto! det er noe av det beste jeg har brukt penger på i ferien.

Vi hadde en dag i Bergen sentrum og jeg så byen med nye rusfrie øyner. Den er enda mer vakker uten alkoholen, men jeg må innrømme at jeg tenkte tanken på tradisjonene jeg har her.
Vi fikk oss en tur i denne og fikk utsikt over hele Bergen <3
Jeg fikk meg en ny venn <3
Vi har slikket sol som aldri før og har fått en fin brunfarge begge to <3 jeg har aldri vært en soler, men nå nyter jeg tilværelsen og slikker sol som aldri før
Vi grep båten fatt og kom oss utpå når denne dro forbi. Det endte med motorstopp og høye bølger der ute. Heldigvis hadde vi med ekstra bensin.

 

Turens andre suite! har sovet som konger hver eneste natt
Vi har kommet til duk og dekket bord hver eneste dag
Dette skal jeg drømme tilbake om når vinteren kommer
Sebastian har blitt god på sup!

Det viktigste vi har gjort denne ferien er og være sammen med familien til Sebastian som jeg føler nå er også min <3 jeg har blitt tatt så godt imot og med åpne armer og det rører hjertet mitt. Vi har virkelig vært på en ferie jeg vil ta med meg videre! Bergen vi ses snart igjen! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Det ser og høres virkelig ut som at dere har har hatt en super lade- periode 🤗. Veldig kjekt å se ❤ Nå håper jeg dere får mange supre hverdager! Lykke til med alle oppgaver og gjøremål 👍💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg