Oppskriften på den ultimate perfekte onsdag!

Dagen i dag må være oppskriften på den ULTIMATE onsdagen! 😁

 

Jobbe en hektisk vakt på jobb der man ikke har noen dødtid ✔️

 

Hjem og spise middag med ektemannen ✔️

 

Ett veldig fint møte i etterverngruppa ✔️

 

 

Ikke en gang å vente på lysregulering i dag opplevde jeg som irriterende 😂 jeg satt bare å tenkte på hvor deilig det var å endelig være igang! Rødt lys eller ei 😂  

 

Turnusen min er endret i år og onsdager som bare inneholdt etterverngruppe før inneholder nå tidligvakter på jobb 😁

 

 

Jeg har lurt litt på hvordan det vil være med så fulle onsdager men akkurat i dag så har jeg ladet opp så lenge at jeg ennå har masse energi til overs 😂.

 

 Man skulle tro at jeg hadde vært sykmeldt lenge med tanke på snakket mitt men jeg har faktisk bare vært sykmeldt i to uker men i hodet mitt føles det veldig veldig mye lengre! 😬

 

Nå skal jeg legge meg på lading slik at jeg er klar for reprise i morgen! 😁 jeg kjenner det godt at kroppen har vært i ro en stund og er egentlig ganske så takknemlig for hyperaktiviteten som ofte holder meg gående.😂

 

Natta bloggen!❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg