Oppkjøring! Hjelpes så nærvøs

Reklame | Ellos.no

Fytti katta så behagelig jeg har det nå når jeg ikke kan ha den vanlige jobben min i kiwi og når det er fredelig rundt oss også på privaten, jeg har hele dagene til rådighet, og nå har jeg forbedret meg på å stå tidligere opp også, så dagene er lange og jeg kan gjøre akkurat som jeg vil 🙂 jeg gleder meg til lappen er i box for da kan jeg få utnyttet hele dagen til det jeg måtte trenge å fikse før min kjære kommer ifra jobb, og jeg gleder meg til å ikke være avhengig av mamma og andre for å komme meg rundt. Det blir merkelig den første turen aleine i bilen, og jeg kommer til å føle jeg gjør noe galt. Nå er dato fastsatt og enden begynner å vise, etter så lang tid med lærekjøring! Corona har utsatt alt og lappen har bare vært ett fjernt ønske, og ingenting jeg trodde ville skje med det første, så å få time så fort var en overaskelse, og at jeg klarte teorien var bare helt fantastisk. Dette er det største målet jeg har satt meg, og har sagt flere ganger at jeg må utvide horisonten min for å finne nye utfordringer og ta fatt på, jeg liker å ha noe som driver meg og som motiverer meg fremover, jeg liker å prestere og overasske meg selv.. jeg vokser på slike ting, og jeg satser på at jeg fremover får mange andre ting å sette fingrene i 🙂 jeg gleder meg!

(Jeg og min kjære i fjord da vi var friske og trente flittig sammen)

Leiligheten som har vært i fokus i noen uker nå er ferdig slik jeg ønsker den, og jeg må starte å øve til oppkjøringen. Jeg trenger noen timer på Eid for å finne alle disse stikkveiene som jeg ikke kjenner til, og alle regler som er anderledes der en her. Jeg ønsker å være så forberedt jeg kan. 

I morgen er det gruppe igjen, og jeg ser frem til dette hver eneste uke, og har behov for disse to timene til refleksjon. Man får renset systemet, blitt ferdig med uka som har gått og gjør seg klar for den nye uka som kommer, det er som en timeout der man fokuserer på det som faktisk er viktig oppi det hele. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten, jeg hadde nok gått på veggene om jeg ikke hadde fått ut alt dette grumset, og har ingen ønske om å bære det med meg i hverdagen min.

(Her holder vi våres møter, og vi har det veldig koselig sammen)

Kroppen min går i full beredskap med en gang noe begynner å skurre rundt meg, jeg er sårbar for forandringer rundt meg og blir veldig fort usikker på omgivelsene mine, jeg er glad jeg har en psykolog som jeg kan tømme meg til, men også som jeg kan få råd ifra. Jeg har klart mye selv, men jeg trenger noen som sorterer litt for meg, slik at jeg kan bruke det klare edru hodet mitt til det som skal gjøres, og ikke fortiden som gnager i bakgrunnen. En av hovedpersonene i min ruskarriere er borte, og jeg tror at dette gjør det lettere for meg å gå videre. Jeg har ikke denne konstante påminningen om livet jeg hadde før, og jeg slipper hundretalls med meldinger om rus hver dag. Det  er stygt å snakke om andre på den måten, men det hjelper meg å gå videre å få en pause ifra denne personen. 

Det er så tilfeldig at det er akkurat jeg som skal være en av dem som klarer seg føler jeg, det er små ting som gjør det lettere for meg en kansje andre, jeg har forutsetningene men også har jeg det i kjeften, jeg lar meg lenger ikke tråkke på og da tror jeg at jeg får mer respekt også ifra alle slags mennesker i ulike samfunnsklasser. Jeg tilpasser meg omgivelsene jeg er i, og justerer meg etter hvem jeg snakker med, og dermed blir det enklere å komme inn igjen i samfunnet rundt meg. Jeg har ikke møtt annet enn forståelse og åpne armer når jeg forteller historien min. Mange får sjokk over hva jeg har opplevd, og at dem ikke har fått det med seg en gang, jeg setter slik pris på hjemplassen min, som pusher meg fremover og opp 🙂

( jeg og min datter i Førde i år <3)

Jeg gleder meg så stort til den dagen corona forsvinner og slutter å skremme livet av folk. Jeg gleder meg til jeg kan klemme hver og en av dere som gir meg støttende ord og som virkelig tror på meg denne gangen. Dere gjør meg så sinnsykt sterk, og jeg tviler ikke lenger på meg selv. 

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg