Oppfordrer alle til og spre kjærlighet på sosiale medier akkurat nå

I denne rusfrie tilværelsen våres har det blitt klart at vi feirer alt som feires kan. Aldri før har Morsdag, Halloween eller Fastelaven vært noe vi feirer eller markerer, nå går vi ALL IN! 😁 i dag skal vi feire og lage til boller med krem og syltetøy til hele gjengen våres. 

 

Det skjer så mye trist i verden så jeg ønsker og bidra til og spre litt glede og kjærlighet ❤️ Jeg oppfordrer alle til og bruke sosiale medier til og spre all den kjærligheten som vi sitter inne med, det flommer over med så mye trist og vi trenger en motvekt til alle de vonde nyhetene. ❤️

Jeg har valgt å ikke nevne det som skjer i verden på denne bloggen, jeg skrev ett innlegg for og vise min medfølelse men det stopper med det. jeg ønsker ikke og spre mer frykt. Jeg ønsker at dette skal være ett pausested der man kan lese om hyggelige ting ❤️

Nå kjører jeg igang denne søndagen og gleder meg til og dele den med dere 😁😍

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg