Onsdagsyssel! Å gå til psykolog har blitt en positiv greie

God morgen alle sammen ❤️ Håper dere har hatt en fredfylt natt og gode drømmer ❤️

Jeg har gjort meg klar for psykologtime og jeg kjenner at det er på tide! Psykologen min har vært sykemeldt og jeg kjenner at en stor del av rutinen min har blitt borte. Alle har godt av å gå i terapi, uannsett utfordringer. 🌹

En lommebok med gode budskap

Traumene mine har vært mer aktive når jeg ikke har hatt traumeterapien, så virker gjør det! Jeg gleder meg til og komme igang igjen selv om det ikke alltid er enkelt.

Det er også onsdag i dag og tid for gruppe i kveld ❤️ Onsdagene er hellige for meg, dem betyr noe helt spesielt og nå gleder jeg meg til og ta fatt på denne dagen! Ønsker også dere en fantastisk onsdag og håper at været er like fint hos dere ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg