OMG! det går litt for kjapt for meg det her!

God morgen venner!😁

Det eneste håpet jeg har i dag er at denne dagen går mer på skinner enn gårsdagen, det skal ikke så mye til og det er vel ikke så mye å forlange?🤭

Dagen startet i alle fall bedre enn i går og i dag venter undervisning, besøk av tanta mi som skal hjelpe meg med skattemeldingen og jeg skal hente noe til loppisen.

Jeg har også en tale eller en årsmelding og skrive til årsmøtet vi skal holde i helga!❤️

Jeg har også fått tilbake utkastet på eksamen oppdaget jeg til min forskrekkelse når jeg hadde startet på dette innlegget, jeg har med andre ord ikke fri i dag heller!😳😬😳

 

Det går litt for kjapt i svingene her kjenner jeg, herrelighet så jeg gleder meg til og reise bort i helga og nyte selskapet!

 

Nå kjente jeg at jeg ble fryktelig nervøs her! plutselig gikk alvoret opp for meg..😳

 

Jeg får vel bare sette i gang og ta en ting av gangen 🤭

Dette blir en vill dag 😅

 

 

Blir bare blåere og blåere. Det er farlig å trene si!

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg