Om to måneder er helvetet over

En fridag innimellom slaga som i all hovedsak skal handle om praksiseksamen! 😁

En dag som skal utnyttes til det fulle og der fokuset mitt skal være knallhardt!

I går var jeg i møte med skolen og veilederen min, jeg skal ærlig innrømme at magen snudde seg når skolen fortalte at det allerede er overstått i Mai! 😳 en realitetsorientering foregikk i hodet mitt, gåsehuden bare spredde seg utover kroppen og jeg kjente at jeg fikk en anelse panikk. TENK at det snart er over!😬🤭 det vil være SÅ rart å være på jobb og bare jobbe! uten å ha massevis av tankekaos rundt eksamener og undervisninger jeg må følge på samme tid. Herregud så jeg gleder meg!🤭😁

Nå må jeg bare gi gass disse to siste månedene, det er nå det gjelder og når det hele er overstått vil alt bare være verdt det! denne sommeren som kommer vil føles ut som den beste sommeren noensinne!❤️ nå som jeg ikke aner hvordan livet er uten press og stress. Den vil smake ekstra godt om jeg nå bruker denne siste tiden til og gjøre mitt beste.

Jeg sitter i skrivende stund med pc’en foran meg og eksamensoppgaven som nå inneholder 1920 ord av 2600-3200 ord, jeg har allerede komt halvveis og det er en måned til denne skal leveres inn. Jeg føler at jeg er godt i rute men vet også at jeg ikke kan senke skuldrene og slappe av, plutselig er innleveringsdato der og dette har blitt viktigere for meg en jeg såg for meg det ville bli.🤭

Ferien har gitt meg en ro i kroppen som jeg tenker å bruke til min fordel i tiden som kommer, denne deilige anelsen om at uansett hva som vil skje så vil vi takle det nyter jeg.❤️

Nå skal jeg varme meg kaffe og fortsette arbeidet med denne store og viktige oppgaven. Wish me luck!😁

Ha en magisk onsdag venner🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg