Om natten kommer alle demonene frem

God morgen venner!❤️

 

I dag gleder jeg meg skikkelig til å forlate åstedet og faktisk fokusere på noe annet en maling og innredning!😂 det er en sann glede å reise på jobb selv på en lørdag og for meg akkurat nå er det som å ta en pause ifra tingene her hjemme ❤️

Oppussing kan gå i små porsjoner og om man biter over for mye får man det fort oppi halsen.😂

 

 

 

 

 

I natt har jeg våknet mange ganger helt søkkvåt i svette og en gang var jeg på vei utav senga 😳🤭.

I perioder er nattestiden den villeste tiden på døgnet, man aner aldri hva natten vil bringe men det er langt ifra så intenst som det har vært. Det er en del av bakdelene når man kutter rusen og mange ting skal bearbeides, også når du sover. ❤️

 

Da jeg våknet og gikk inni stua fikk jeg meg ett sjokk! 😳 snøen har faktisk lavet ned IGJEN! 😬 med det samme man får en følelse av å gå imot lysere og varmere tider så slår den til igjen, den har ingen ende føles det ut som.

Heldigvis har jeg gode dekk og en bra bil! det trenger man som pendler her på Vestlandet.

 

Nå har jeg hatt en uke med bare to vakter på jobb, neste uke ser lik ut men gulroten ligger i helga som kommer! ❤️ da skal vi ha årsmøte for Rusettervernet Sogn og Fjordane så jeg gleder meg vanvittig mye til å møte hele flokken min igjen! det er lenge siden!❤️

 

Jeg kjenner at å jobbe bare 50% gjør at strukturen i ukene blir litt varierende, det funker ikke for ett menneske som er avhengig av rutiner og struktur for og fungere skikkelig.
Jeg har heldigvis klart å fylle dagene med meningsfylte ting og har på ett vis funnet en mening også på fridager!❤️ det har vært viktig for meg. Bare det å føle seg nyttig, ikke bli sittende her foran tv selv om man kan.

 

Nå gleder jeg meg til å kjøre avgårde og ta fatt på denne lørdagen! STOR klem! ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg