Om 1år gir vi våres JA!

Tenk at det er 1år i dag til vi to inngår ekteskap og lover hverandre troskap og samhold for resten av livet ❤️

Aldri hadde jeg trodd jeg ville være så heldig og finne den rette men det er jeg helt sikker på at jeg har gjort ❤️

Livet med min bestevenn og partner in crime kunne ikke blitt bedre! Med fortiden til oss begge er det bare ett lykketreff at vi fortsatt holder sammen og klarer og leve ett rusfritt liv ❤️

Han har virkelig endret hele verden for meg og jeg kunne ikke ønsket meg noe annet her i verden! ❤️*klisskliss*

 


Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁

meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg