Økonomisk og enkel oppussing! gangen står for tur

Jeg har gått en periode og irritert meg over gulvet i gangen, fordi vi har malt hele gulvet men etterhvert har det dukket opp hakk og avflassing av maling på grunn av slitasje. Dette er slike småting som kan irritere meg og slike ting bare jeg ser som faktisk har gjort arbeidet. Når man har pusset opp ett helt rom, så ser man disse småfeilene mye tydeligere en alle andre. Også små detaljer jeg ikke har malt ennå og som er gjort på bare noen minutter, men det koster så mye og gå og se på dem. 

I dag ble det nok for meg, og siden badet nå har blitt så fint så tok jeg saken i egne hender og startet arbeidet for og redde meg ifra irritasjonene som er helt unødvendige! med maling går alt an, og jeg klarer og finne meg metoder der det ikke gjør vondt og gjøre slike småting i hjemmet. 

Gangen ser ikke ut som den alltid har gjort, og vi har lagt masse arbeide ned i denne. Jeg har blitt veldig fornøgd da jeg faktisk har malt hele trappen her med knekt rygg! det tok meg noen uker, men dere kan TRO jeg var stolt idet det siste malestrøket ble lagt, og jeg har hatt stor glede av dette rommet siden den gangen. Vi bestemte oss først som sist og unngå smånips i hjemmet og heller satse på store gjenstander som vi likte spesielt godt. Jeg har en tendens til å gå i fellene med å fylle skap og vegger med småting som bare blir rot. Nå har vi kjøpestopp så lenge det ikke er noe vi virkelig elsker ifra første øyekast. 

Først kan jeg vise hvordan gangen såg ut før, men har bare dårlige bilder. Angrer på at jeg ikke tok flere bilder ifra hvordan det var før.

Her er gangen våres nå! 

Så nå er jeg igang med maling av gulv for andre gang, og jeg innser at oppussing er ett evigvarende men morro prosjekt! jeg er glad jeg har slike ting og styre med da jeg er hjemmeværende, og jeg blir faktisk bare mer og mer glad i hjemmet mitt. Som dere ser på før-bildene så kan dere tro denne forandringen kom som ett kjærkomment innskudd i livene våres.

Her er detaljene jeg snakker om. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke malte dette området når jeg malte resten, men slike ting irriterer unødvendig, og jeg ser på dette området hver eneste gang jeg går forbi. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg