Også jeg fortjener å leve og oppleve ekte kjærlighet

Reklame | Ellos.no

Jeg er så heldig! Jeg er ufattelig heldig her i livet, og har hatt en stor dose flax bare i det å sitte her i dag, og være i live! Jeg har verdens beste mann som jeg aldri i verden hadde klart meg uten, og når jeg tenker meg om så er han en stor del av denne rusfriheten jeg har klart å funnet nå. Uten han hadde jeg ikke hatt motivasjonen, for jeg hadde ikke orket å gjøre dette bare for meg selv, og jeg hadde heller ikke klart å stått imot all press som jeg har opplevd de siste månedene! Han skal jammen ha en del av denne æren, og jeg kunne ikke følt meg mer elsket og verdsatt her jeg sitter. Endelig har jeg også fått lov å oppleve ekte kjærlighet og det føles så inderlig godt å få lov å være trygg på at det plutselig skal endre seg og jeg mister alt. Det føles godt å ha ett voksent forhold som er bygd på de rette verdiene og at vi jobber mot fremtiden sammen vi to <3 det er godt å være ett team, det har jeg aldri fått lov til å oppleve før, og jeg har aldri hatt den tilliten jeg har til denne mannen før for noen andre i hele mitt liv. Det er deilig å ha en partner in crime og en bestevenn jeg vet er i ryggen min uannsett hva som skjer, og jeg er glad at også jeg kunne få lov å være så heldig og oppleve ekte kjærlighet! Jeg syns vi kler hverandre og vi samarbeider vanvittig bra sammen <3 jeg som bruker å bli lei ett menneske etter bare noen måneder blir bare mer og mer glad og avhengig av denne mannen her som bare er skapt for meg! Elsker deg over alt på denne jord mannen min <3

Vi har vært i selskap i dag og spist god mat og kosa oss skikkelig, så nå er vi igang på jobb igjen og får aktivisert oss litt! Vi har ikke tid til å råtne hjemme som vi har gjort de siste ukene, og jeg gleder meg til å  komme igang igjen! I morgen skal jeg til legen, og det er med skrekkblandet fryd jeg går dit, jeg er redd det ikke står bra til med helsen min og det er de som gjør at jeg er så daff og uten energi for tiden, men håper jeg atter en gang tar feil! Jeg krysser fingrene for positive beskjeder i morgen, så jeg får ett boost som jeg trenger nå. Alle positive beskjeder er kjærkomment akkurat nå <3 jeg merker jeg må jobbe kraftig med meg selv og tankene mine fremover, for å gjøre ting positivt for meg selv, og for å styrke motivasjonen min! Dette tar mer tid enn jeg noengang hadde forestilt meg, men etter så mange år som misbruker er det ikke rart at dette tar tid. Alt må omstilles, og man må kjempe hver eneste dag og hver eneste time og er under full gransking av seg selv konstant. Før oversåg jeg alt, men nå må jeg gruble meg ihjel hele tiden, for og aldri gå i samme fellene som før. Det er utmattende, men det er verdt det! For hver dag blir jeg bare sterkere i meg selv og valget mitt, og jeg er ikke lenger utrygg for mine egne reaksjoner. Denne helgen har vært tung for familien våres, og en i nærmeste familie trenger hjelp på ekte, det har vært mye drama, men jeg har endret meg! Jeg tar ikke lenger slike ting innover meg, jeg distanserer meg selvom det er en av mine nærmeste, så jeg har kommet langt, og gir meg aldri. Jeg håper det ordner seg, men det er en vanskelig tid fremover, men vi er klar og friske nok til å ta enda en kamp 🙂 også for dem vi bryr oss så mye om!

Ha en fantastisk Søndag videre! Og del bloggen gjerne, spre ordet! <3 masse kjærlighet <3

adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//Reebok Classic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg