Og med ett ble alt så mye bedre – Variasjonen, livet og alt jeg elsker-

Og med ett ble gårsdagen helt glemt og den nye tirsdagen fikk lov og lage nye minner…❤️

I dag ble alt helt annerledes og jeg våknet til klokka i god tid, jeg har faktisk en hel halvtime til overs og kan bruke den akkurat som jeg vil.😁

I dag bærer det av sted til Nordfjordeid igjen der vi er satt opp på fagdag om relasjoner, disse fagdagene pleier og være spennende spesielt nå som jeg føler meg tryggere på fagspråket. I starten var det lite jeg skjønte🤭

 

Klar for ett faglig påfyll!

 

Jeg har stor tro på denne dagen og det skal så lite til for og gjøre den bedre en gårsdagen, ett meget godt utgangspunkt! Nu kjør vi!❤️

Jobb-skole-sleep-repeat😂

 

Ha en bra start venner 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg