Og dramatikken bare fortsetter, og fortsetter……

God morgen verden!❤️

 

Jeg stålsatte meg og prøvde og forberede meg på hva som helst, den siste uka har gitt meg både overraskelser og motgang jeg ikke helt så komme. Dem pleier og si at en ulykke kommer sjelden aleine og det pleier og stemme, det pleier som regel og komme en del når det først kommer og nå er pappa sendt i hu og hast til sykehus på selveste bursdagen sin.💔

 

 

Det er første april og pappas bursdag men etter en vanlig legesjekk ble han sendt i taxi til Førde sykehus, han har lenge vært svimmel og uvel men er fortsatt en sta mann som vet best selv og ingen påvirkning ifra oss andre hjelper. Jeg håper det går bra med han og glad for at systemet fungerer som det skal og plagene blir tatt på alvor, han har tross alt overvunnet kampen mot kreften som ingen trodde han ville overleve. Tumoren hans var like stor som en håndball og vi var sikre på og miste han til kreften. 💔

 

I går var Sebastian og kjøpte t-Shorter til han i bursdagsgave som han fikk med seg på reisen. En liten positiv ting oppi dramatikken og uroen han sikkert føler på nå. ❤️

 

Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra!🤞

 

En litt funny historie på slutten siden pappa er født 1.april, bestemor måtte vente med og fortelle at hun hadde fått en gutt den gangen siden ingen ville trodd henne om hun fortalte det. Han er rett og slett en aprilspøk😂

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg