Nyttårsaften minner meg om overgrepene

Dagen er her og rakettene smeller rundt huset, i mange år har disse smellene minnet meg om mannen som tok på meg som liten. På en måte voksne men ikke skal ta på en 5-åring. Han var tilstede spesielt på nyttårsafter.

Jeg husker spesielt måten han tilnærmet meg og hvordan han fortalte meg hvor vakker jeg var, ikke på den måten en voksen mann forteller deg at du er vakker.

I år tar jeg tilbake nyttårsaften, jeg er ikke lenger den 5-åringen. Jeg er voksen og han er død. Det er en ny epoke og jeg minnes ikke han lenger når jeg hører smellene rundt meg. Jeg gir slipp, jeg legger ifra meg skammen og tar tilbake livet mitt. Jeg er ikke lenger redd for og si at jeg ble utnyttet som barn, ingenting ved det var min feil og så mange der ute sitter med lignende ting aleine.

Jeg har alltid følt meg ødelagt på grunn av dette, utbrukt om du vil. Det akter jeg ikke og gjøre lenger, ingenting ved meg er ødelagt, jeg er hel.

Med dette føler jeg meg hel, ved og dele dette. Jo mer man snakker om slike ting så forsvinner skammen og angsten. ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg