Nytt år, nytt liv og NY jobb!

I kveld har jeg signert arbeidsavtalen på den nye jobben som erfaringskonsulent på rusposten! det er med skjelvende hender jeg gjør dette, det er noe helt nytt og stillingen har aldri blitt prøvd ut på denne plassen, jeg håper jeg kan gjøre en god jobb.

 

Neste år forandrer tilværelsen seg helt fullstendig! plutselig er det JEG som ringer hjem og sier at jeg må jobbe litt ekstra, plutselig er det jeg som kommer sliten inn dørene her, plutselig er det JEG som er i arbeid og har noe å gå til! jeg gleder meg til rutinene, strukturen og det å føle seg nyttig. Jeg er ikke skapt til og være arbeidsledig, og jeg er glad jeg slapp og være det så lenge. Dette er drømmen!

Det har tatt litt tid men det begynner og demre for meg hva dette betyr, hvor vanvittig stort det er og hvordan dette vil påvirke fremtiden, jeg har fått drømmejobben og den største sådan for slike som meg. Jeg håper at jeg kan bane veien, gjøre det enklere for andre og være en slags tolk som snakker begges sides språk. Dette blir sinnsykt spennende!


Livet har vist meg at jeg ikke kan planlegge noe som helst, ikke denne kvelden heller. Når man minst aner det så skjer det ting som endrer alt, og i kveld har jeg signert arbeidsavtalen på drømmejobben! livet er sannelig forunderlig og jeg gleder meg til og ta fatt på alt. 

 

 

Jeg håper ikke de store sommerfuglene i magen holder meg våken i kveld, dem er nemlig fullstendig utav kontroll i skrivende stund. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg