Ny uke og nytt pågangsmot! Eller?

I går kveld avslutta jeg en kjempefin søndag med bingo sammen med jentene!❤️

Jeg har hatt så dårlig samvittighet så lenge, nå fikk vi endelig litt tid sammen.🌸

Det viktigste av alt i livet er jo den tiden man tilbringer sammen med dem man er glad i, ikke alle disse tingene man må gjøre.

Jeg vant også 150kr 🤭

 

 

Jeg er klar for den nye uka og har fått ladet litt, jeg har faktisk fått så mange ting inni denne helga som gjør at jeg starter uka med en litt ny gnist 😁

Det er så mange ting som kan trekke en ned, men jeg velger og fokusere på de positive tingene og dem er så mange fler.

Ha en superduper start på uka venner🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg