Norge i mitt hjarte (bildedryss)


Mange forteller meg at dem har blitt vant med den vakre naturen vi omgir oss med og setter ikke like stor pris på den som dem som opplever den for første gangen, og jeg har tenkt mange ganger hvor trist dette virker.

Jeg finner glede og en rusfølelse jeg før fant i rusen i naturen, og jeg med knekt rygg kan ikke sikte mot de store fjelltoppene og lange turer i den, men jeg kan kjøre rundt og oppdage hvor vakkert det faktisk er rundt oss, og jeg føler meg så heldig som bor på Vestlandet og bare kan gå ut døren og ha dette maleriet utenfor.

Man finner en fred når man ser noe vakkert og jeg bruker det som terapi! Nå har vi hatt høljregn i flere uker i strekk så i dag setter jeg ekstra pris på landskapet rundt meg, og gjengen i bilen på vei hjem ifra tidenes samling sammen med den ekstra familien vi har fått gleden av i livene våres ❤️❤️❤️

 

Følg gjerne denne bloggen ved å trykke på bloglovin-knappen nederst i venstre hjørne! Eller meld deg inni gruppen tilbaketillivet på facebook! <3 love u all 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg