Noen ganger trenger også sterke folk og gråte på noens skulder

Det er når man er lavest man ser hvem man har og hvem man ikke har i ryggen. Så lenge man durer på og later som om alt er greit så går det helt fint men når man endelig er ærlig og sier det som det er så ser man virkelig hvem man kan stole på og ikke 😁

Dagens lærdom må bli og faktisk se litt an hvem man skal ta med seg videre i livet og hvem man faktisk ikke trenger. Det viktige er og samle på disse som vil ditt beste og som faktisk er der når du trenger det som mest, om dem ikke er i stand til og være der når alt ikke er helt perfekt hele tiden så får det faktisk bare være 😁

 

 

Jeg har innsett at jeg på utsiden viser at jeg er så jævla sterk hele tiden så folk tror jeg klarer meg alltid men noen ganger så gjør jeg faktisk ikke det og det suger at jeg faktisk ikke har noen som virkelig ser meg på slike dager i nærheten.


Egentlig så er jeg veldig svak, jeg tar lett til meg ting og føler meg urettferdig behandlet hele tiden. Faktisk så er jeg ofte veldig svak og tenker at dette livet ikke er verdt og leve lenger men jeg prøver og komme meg videre en dag av gangen.

Noen ganger kunne jeg bare ønske jeg hadde noen og gråte på skulderen til, noen jeg kunne fortelle at også jeg trenger hjelp til 💔 Noen som bare kunne  tatt meg for den jeg er også når jeg ikke er på topp, det er bakdelen med og være så jævla sterk hele tiden.

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Det er i motgang man ser hvem de ekte vennene er. De fleste forsvinner, dessverre. Du er ikke alene om den erfaringen.
      Det er lett å bli bitter og skuffet, men snu opplevelsen til å være glad for å oppdage hvem som er ekte venn. Du får ikke forandret på det selv om en skulle ønske at de er annerledes. Ikke bruk tid og følelser på de som ikke er som man ønsker.
      Mange er redd for å stå i andres følelser, det gjør dem usikre og redd. De vil ikke ta del i det. Ikke bruk krefter og følelser på folk som kun bruker deg for seg selv.
      Sånn er det, min egen erfaring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg