Noen dager er det sykt vanskelig og være meg

Jeg føler på at jeg ikke passer inn i disse boksene vi snakker så mye om, jeg finner ingen boks som passer meg og jeg prøver iherdig og skape min egen. Man skal helst være vellykket med det man driver med og ha alt på stell, man skal ha ett vakkert hjem som alltid ser ut som ett magasinbilde ifra KK, man skal i tillegg ha tid til trening og ett sunt kosthold basert på nøtter og naturelle ting jeg ikke en gang vet ordet på. Her i huset blir det ryddet hver eneste dag men ser fortsatt ut som det bor 10 barn i, jeg kaster på meg noe sminke og de klærne som er mest behagelige for øyeblikket og halvparten av tiden har jeg faktisk ikke kontroll på meg selv en gang. Bilen ser for øyeblikket ut som den har blitt badet i gjørme og jeg har faktisk ikke dusjet på 3 dager… Jeg blir matt av dette normale livet og på mange måter var det roligere og fredeligere da jeg bare kunne fokusere på rusen og ta meg pauser i en Tuborg.. Bare synd det ikke varte særlig lenge, men jeg fatter faktisk ikke hvordan andre mennesker klarer å henge med når alt går så vanvittig fort! 

Læringskurven min har gått rett i været siden jeg sluttet og ruse meg, og alt skulle læres helt på nytt! andres reaksjoner, egne følelser og å passe inn i samfunnet igjen, alle disse tingene jeg før ikke kunne brydd meg mindre om ble plutselig viktig for meg. Hva andre mente om meg, hvordan jeg fremstod og hva førsteintrykket andre hadde om meg fikk plutselig en plass i livet. Det er faktisk utmattenede og til tider veldig vanskelig og være meg. 

Jeg har levd i en boble der vi har snakket om det samme i 10år, og om jeg hører noen setninger ifra fortiden en gang til så spyr jeg! jeg er ikke vant med å snakke om normale ting, og bry meg om alle disse materielle tingene, jeg har i så mange år hatt nok med meg selv. . . Dette normale livet er travelt, men jeg prøver og henge med fordi jeg vet jeg ønsker dette… Dette a-4 livet jeg aldri har hatt muligheten til å få meg, som plutselig er mitt til odel og eige så lenge jeg ikke ruser meg igjen. Jeg ville ikke mistet det for noe i verden <3

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Jeg synes du virker å være et dugende kvinnfolk! Ingen klarer alt – alle klarer litt – og alle er mer enn det som vises utvendig. På godt og vondt. Hold fast og fortsett ditt gode arbeid for deg selv – det er bra nok.

    2. ❤️
      Lenge siden jeg har fulgt en blogg, men nå tror jeg jammen meg det er på tide å gjøre det igjen.
      Heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg