Noe har skjedd mentalt, og jeg liker det!

I dag hadde jeg en stor ambisjon om å ligge og dra meg i senga til langt på dag🤭

 

Rutinene er fastspikra i kroppen og når man er vant med å stå opp tidlig klarer man ikke å snu det så lett, jeg innfinner meg bare med at jeg kan sove når jeg blir gammel og grå.😁

 

I dag skal vi på besøk til pappaen min, en person jeg får ekstremt lite tid til for tiden. Seinere skal vi på bowling for sosialt lag sammen med en gjeng, noe jeg gleder meg masse til.❤️

 

Stølheten er borte foruten om på skinn leggen, av alle plasser! 😬 nå som smertene er borte ler jeg bare av meg selv og hvor elendig formen min har blitt, det er helt vanvittig hvor fort man forfaller om man ikke er jevnlig i fysisk aktivitet. Dette får bli ett punkt på forbedrings listen min, dørstokkmila har aldri vært vanskeligere å tråkke over.

 

Jeg tror dette blir en fin lørdag som jeg gleder meg til og dele med dere.❤️

 

 

 


De siste dagene har jeg tenkt på  hvor rolig egentlig hverdagen føles, i forhold til før.

Den har aldri vært mer hektisk og anstrengende men dette kaoset er borte, jeg tenker klart og klarer å utføre disse tingene uten å bruke så ufattelig mye energi og tankekraft.

 

Det er rart å kjenne på freden på tross av at man har en million ting å gjøre, kanskje det ligger i mitt eget hode? dette kaoset og at jeg har lært meg og kontrollere det og ikke stresse meg opp over ingenting? noe har skjedd og jeg liker det!❤️

 

Nå skal jeg være sammen med mammaen og pappaen min i noen timer 🌹

 

Ha en deilig start på lørdagen venner ❤️

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg