Neste blir sinnemestringskurs/selvbeherskelse

Se for dere meg, den avbalanserte, varme, beherskede og rolige meg. (Haha) sitte og nærmest sprute ild i en Rav4 midt i Bergen og nesten tom for bensin 😡 jeg var allerede langt ned på reservetanken da jeg parkerte og klarte og kjøre feil! Måtte da kjøre 3 ganger så langt som jeg trodde jeg hadde bensin til og svetten sprutet utav skallen da jeg endelig fikk slengt bilen oppetter pumpene.
Når denne krisen var over og jeg kunne puste lettet ut endte jeg opp med og kjøre feil ikke en gang… ikke to ganger … men hele 3 forbanna ganger og ringte tilogmed min kjære og listet opp skiltene jeg så, med den tanke at han er herfra og burde være lommekjent. Jeg gikk nemlig utfra at han kunne hjelpe en jomfru i nød, ildsprutende og lite hvit brud 😂

Nå ler jeg av det hele og innser at i situasjonen så glemte jeg absolutt alle verktøy og teknikker jeg har sittet på kurs og lært i flere dager! Alle tingene ble bare kastet ut vinduet og jeg tenker at det blir en stund til neste gang jeg kjører helt aleine i Bergen by!

Bergen du er vakker men jeg tror vi trenger en pause!

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

1 kommentar
    1. Haha, det er sånn man lærer, ved å tenke gjennom etterpå. Så er det altid kjipe hendelser som blir de morsomste historiene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg