Negativ doptest ifra Italia, jeg legger meg flat

OM det nå er slik at vokalisten ifra Italia bare ryddet glass på gulvet så legger jeg meg flat for det jeg har sagt. Jeg har bare aldri brukt nesen og ansiktet mitt til og rydde knust glass før og jeg må si at da jeg var aktiv så var også jeg veldig flink til og utsette test når jeg var tatt på fersken.

Hele Eurovision i år var en merkelig opplevelse både når det kom til stemmegivning og det som så ut som  dopbruk på direkten. 

Jeg er voksen nok til og legge meg flat når jeg har tatt feil, så jeg legger meg gjerne flat OM det faktisk stemmer at Italieneren faktisk bare ryddet etter kameraten sin 🙂 ganske så merkelig at vennen ved siden av tydelig dytter han litt i siden om det bare var glass der. 

Vi heier iallefall videre på TIX som har en lysende fremtid når vi omsider kan begynne og gå på konserter igjen! vi gleder oss enormt til korona er over og livene våres kan gå tilbake til normalen.

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg