Nav for friske og oppegående mennesker med livet på stell

Fullstendig tom innvendig og har gitt opp for lenge siden, det er som om jeg ikke har en eneste kraft igjen i kroppen til og kjempe. Når man har gitt sitt alt, gjort alt man kan gjøre så er det faktisk grenser for hvor lenge man holder ut motstanden.

For første gang siden jeg sluttet med rusen kjenner jeg meg slått, beseiret om en vil. Og det handler ikke om meg selv og min egen situasjon en gang! Det føles surt og føle på denne følelsen på grunn av noe så simpelt som Nav.

Akkurat nå føler jeg med hver og enkelt av dem som må forholde seg til dette systemet. Man skal være bra frisk og oppegående for og kunne være naver i Norge gitt!

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det är det samma i Sverige. Du måste vara “frisk” för att kunna vara sjuk. Annars orkar du inte.. Och då hamnar du imellan stolar för att du inte orkar och ingen i systemet bryr sig ..
      Så är det… man måste vara frisk! Det är fan ingen lek att gå på NAV som många verkar vilja tro!
      (och det gör mig förbannad som f*n!!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg