Naturen redda dagen nok en gang! – Natur som terapi –

I dag holdt jeg på og få en juleoverdose!😳🎅🏻 du vet når veggene begynner og trekke seg mer og mer innover i rommet, når man nesten får klaustrofobi og man bare MÅ komme seg ut og gjøre noe.😂

 

Denne helga har vi pynta heimen og rydda opp, det er ett større prosjekt en man ser for seg og jeg har brukt min kjære mann som bærer både opp på loftet og ned i kjelleren med ulike kasser, han har sprunget i skytteltrafikk mellom etasjene med meg i spissen og bruksanvisning på hvor tingene skal.😂

 

Jeg har aldri før vært så takknemlig for alle alternativene vi har til lette turer som i dag og atter igjen redda naturen og aktivitet hele dagen, det er som terapi for sjela og komme seg ut, presse seg ut når man egentlig ikke har lyst og kjenne på at man er iskald i kinnene og at det egentlig passet helt perfekt å komme seg ut! ❤️ jeg tenkte mange ganger på hvorfor jeg ikke bare hoppa i det og gjor det med det samme, hvorfor jeg tvilte på å ta denne turen, fordi det var så vanvittig deilig.

 

Jeg dro med meg pappaen min og mannen min også, vi tre på tur og vi gikk faktisk begge turløypene vi har her i Måløy og kunne lett tatt en reprise ved slutt, aldri før har løypene virket så korte som i dag!😁

 

Slik tar vi vare på våres psykiske og fysiske helse ❤️

 

 

 

 

 

 

Her er litt av julehuset våres så dere kan sikkert forstå at man trenger litt pause innimellom slagene 😂

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg