Narko, røyk og ville tilstander

God morgen kjære lesere❤️

Det er noe stort på gang og det merkes! 😁 i natt har jeg hatt de villeste av de villeste drømmer og jeg har våknet mer enn 10 ganger iløpet av natten med panikk og helt  utsvettet. I natt bytta jeg rus igjen og den syke tankegangen var tilbake, jeg husker alt så klart med disse tankene om at jeg kan bruke amfetamin, fordi det er alkoholen som var det største problemet på slutten av min ruskarriere. Det er slik hodet fungerer in the real life så at dette også har dukket opp i drømmeland gir meg frysninger på ryggen. 😬

 

Kjempetrøtt etter nattens ville tilstander. skal tro hvor lenge dette varer? vil jeg få sove godt noengang igjen?

Jeg drømte også at jeg røykte masse tobakk! igjennom hele natten har jeg fått i meg sikkert flere pakker så da satser jeg på at jeg har røykt meg frempå og slipper og gjøre det nå…. 🤔

Drømmene prøver og rote med huet og jeg er imponert over at underbevisstheten allerede arbeider med røykestopp siden jeg akkurat har startet. 

I dag blir en nervepirrende og spennende dag for meg, jeg kan ikke dele hva jeg skal ennå og jeg kjenner at det kribler i fingrene etter og få dele med dere. Jeg har delt alt i så lang tid så det føles unaturlig og sitte her med en stor hemmelighet. Det må nok vente en stund til.❤️

Dette her blir en knallstart på ei uke som er mer fullpakket en sekken min som står etter helgen, ett variert kinder-egg av opplevelser, ting jeg må gjøre og ting som jeg har planlagt over lang tid og som skjer akkurat denne uka som ligger foran oss nå! jeg gleder meg til og dele denne uka med dere!🌹

Ønsker dere en fantastisk start på denne mandagen! masse kjærlighet ifra meg til dere ❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg