Når uhellet er ute – Man bretter opp ermene og starter på nytt!

I lys av forrige innlegg håper jeg at kjære Michael tar til seg all støtten og kjærligheten han får i dag, selv om  det bare er igjennom nettet er jeg veldig glad for at jeg får slike muligheter, til og “møte” mennesker jeg aldri ellers ville møtt. ❤️
Det gir mye når noen våger og være ærlig, og ærlighet er noe som alltid gir gevinst.🌹

Det er jo det vi gjør når vi har driti litt på draget, gjort en brøler som vi sier her jeg bor, vi bretter opp ermene og starter på ny.👍😁

Å grave seg ned i disse negative følelsene er fort gjort om man ikke har noen som ser en og som sier disse rette tingene, jeg er veldig glad for at jeg som rusfri rusavhengig har en så stor gruppe mennesker rundt meg som jeg vet at jeg kan henvende meg til om krisen er ett faktum, det er dette som er grunnen til at jeg velger åpenheten fordi jeg vet at det virker. Det å ha mennesker rundt seg som vet hva det går i har blitt den viktigste brikken i livet mitt, denne tryggheten i å vite at dem faktisk vet hva jeg går og kjenner på og kan gi meg de beste rådene. Likemenn.❤️

 

Det som er mest unikt med og være sammen med likemenn er at jeg inni hjertet mitt vet at om jeg virkelig sliter og ringer kl3 om natta, så vet jeg at dem vil slippe alt dem har i hendene for og komme og hjelpe meg, anytime. Slike venner har jeg aldri hatt før.❤️

 

Dette har blitt en litt anderledes lørdag en jeg så for meg, begge to liggende syke på sofaen og egentlig gjør alt for og irritere hverandre, det skjer nemlig noe her i heimen når begge er dårlige eller trøtte. 😂 Det virker som om vi lar det gå utover hverandre og toppen var da vi hadde en diskusjon om hvem som hadde smittet hvem med influensa.😂 Jaja… slik går nå dagene, håper vi kommer oss igjennom helga uten å rive av oss håret. Egentlig er vi veldig gode venner.😁

Ønsker dere en magisk lørdagskveld, tusen takk for all støtten dere viser Michael og oss. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg