Når to rusfrie rusavhengige tar helg kan ALT skje!

Planene var klare, alt var hugget i stein og opplest, jeg skulle la min kjære få denne helgen helt fri siden vi har hatt det så hektisk denne uka. Inn døra kommer han med nytt mot og en arbeidslyst jeg ikke har sett maken til! når han er i det moduset der så står jeg ikke i veien og bare nyter av at ting blir gjort! 

Stua er omgjort til en byggeplass, vi har satt alle kluter til og har tatt saken i egne hender! vi aner ikke hva vi driver med men jeg er helt sikker på at dette blir bra.

På kvelder som dette kjenner jeg hvor forelsket jeg er i kjæresten min, når begge to får energi på samme tid, når vi jobber sammen og gjør disse prosjektene våres, da kjenner jeg på hvorfor jeg falt for denne mannen og hvorfor livet bare blir så mye bedre når han er en del av den. At jeg er så forelsket etter å ha vært sammen 24/7 i 2 1/2år sier meg alt, jeg har vunnet jackpoten! 

Dette blir så bra folkens! vi har ventet på hjelp så lenge nå at vi bare tar saken i egne hender, om det er småfeil så hvem bryr seg? 

 

Hjelp oss og dele denne bloggen folkens!

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg heier på dere, gleder meg til å se resultatet 😊Det er ingenting som gir større mestringsfølelse enn når du gjør det selv, og nå får dere dele denne opplevelsen sammen💜

    2. Utrolig hva en kan få til i felleskap 💕😊 Dere er bare fantastiske sammen. Blir kjempefint når alt er ferdig 👍🏻💕🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg