Når og gi opp ikke er ett alternativ lenger

Jeg gjør meg mentalt klar for ukas andre gruppe og kjenner at det er bedre og faktisk gjennomføre planene mine enn å sitte hjemme. Jeg merker jeg trenger dette normale rundt meg, disse tingene som jeg vet hjelper ellers og disse tingene som gjør meg sterkere som menneske og medmenneske.
Jeg har valgt og ta på meg oppstarten av en helt ny gruppe i tillegg til den jeg har, og jeg ser på dette som en spennende utfordring og noe ulikt det jeg er vant med. Jeg satser på at jeg gjør en god jobb etter masse veiledning ❤️
Hvem hadde vell trodd at jeg ville sette pris på slike ting, selvhjelp og grupper. Jeg som aldri har snakket om problemene mine til noen noensinne! Og har vært fullstendig lukket helt til alt bare kom ut med stor kraft.
Mange ganger har jeg lurt på om jeg vil angre på denne åpenheten etterhvert men jeg kommer ikke på en eneste grunn til at jeg skulle det. Tausheten har forpestet sjelen min og ødelagt så mye, den har ført til en skam jeg ikke ønsker og bære lenger og om min historie faktisk kan føre til noe bra så ser jeg ingen grunn til og tie.
Da jeg startet dette og valgte og gå inn for bloggen valgte jeg også ærligheten! Ærlighet i både opp og nedturer og jeg føler jeg har mestret dette målet om og ta dere med inn selv på dårlige dager. Etter at jeg ble rusfri finnes det ikke noe falskt ved meg lenger, det du ser er det du får.
Akkurat i dag prøver jeg og holde fast på disse tingene jeg kan gjøre noe med, disse tingene jeg ikke kan forandre orker jeg ikke å legge energi i.  Nå håper jeg på ett godt møte ❤️ 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. De er heldige de som får hjelp, av deg. Den beste hjelpen er fra dem som vet hva dere faktisk snakker om, hva ting handler om. Når følelsene raser, fortvilelse og frustrasjon omtrent ikke er til å holde ut. Å få lov å være åpen og ærlig, og bli MØTT.
      Jeg er ensom, alene, og alle tror at jeg har det helt ok. Gud, hvor god jeg er på å spille rollen min. Jeg har problem med å stole på andre.
      Uansett, du er så dyktig. Bare pass så du ikke sliter deg ut. Du må hvile også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg