Når nattens mulm og mørke setter inn kommer demonene frem

FOR en natt dette har vært! jeg har fortalt om at det ble oppdaget en stor cyste i munnen min, og den valgte altså og starte og verke i natt. Jeg ble liggende med både verk i munnen og tanker rundt oppstarten i den nye jobben i morgen, ett sensorium av smerter og nervøsitet! 

 

Rett før jul fikk jeg også beskjed om at reglene har endret seg og at tilbudet om gratis tannlege blir fjernet, rett etter at jeg hadde fått vite om dem store cysten og rett etter at jeg hadde startet på sluttprosessen med og fikse munnen. Jeg har hatt tannlegeskrekk etter og ha blitt holdt fast i stolen for og klippe tungebåndet hos legen, jeg har rusa meg så hardt at tennene mine har vært helt fullstendig ødelagte og har fikset dette igjennom mange år i tannlegestolen med en tannlege jeg stoler på, nå vet jeg ikke om jeg får gå til denne tannlegen lenger en gang. 

 

 

Det er typisk at slikt skjer på en lørdag, når alt er stengt helt til mandag. Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at jeg har hatt tannverk i 10år av livet mitt, jeg valgte heller tannverk over flere måneder enn å sette meg i stolen, det sier litt. 

 

Nå må jeg finne ut om jeg kan gå til min faste tannlege igjennom ett tiår eller om jeg må oppsøke en ny, og starte prosessen med og bygge en relasjon igjen, jeg gruer meg til og skulle stole på ett nytt menneske på denne måten for det har tatt mange mange år og komme over tannlegeskrekken.

 

Jeg gruer meg også til og finne ut hva som befinner seg inni denne cysten, jeg har utsatt denne bekymringen igjennom hele jula men nå når det starter og gjøre vondt kommer det for fullt. Det er ikke første gangen kreft har vært en reell trussel for meg og jeg har fjernet deler av livmoren som har blitt angrepet av denne styggedommen. 

 

Alle disse tankene kom frem i natt da det stod på som verst, alle disse bekymringene over å måtte starte på nytt med en ny tannlege, det å finne ut hva dem skal gjøre med denne cysten og ikke minst hva fremtiden bringer av sykdom.

Når nattens mulm og mørke setter inn kommer demonene frem. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg