Når man måler seg selv i lesertall og statestikker

Jeg skal være helt ærlig med dere for jeg har faktisk sagt før at lesertall og popularitet ikke betyr noe for meg, jeg kjenner suget i magen når lesertallene enten synker eller stiger. Nå har jeg blogget ganske så lenge, jeg har delt av livet mitt og jeg kjenner ofte at jeg måler hvor flink jeg er i disse statistikkene, det er faktisk nesten som og springe i ett hamsterhjul. 

Som blogger prøver man å finne ut hva som fenger leseren, hvilke tema man får flest lesere på osv og man glemmer innimellom hva som faktisk er viktigst. For meg er det viktigste og ha disse riktige leserne, disse som faktisk ønsker og vite mer om disse problemstillingene jeg skriver om.

 

 

Jeg prøver og ikke miste meg selv, skrive om disse tingene som er viktige for meg og få ut og egentlig nekte meg selv og sitte og se på hvor mange som er inne på bloggen til enhver tid, jeg tror faktisk man kan bli syk av dette higet og jeg akter og fokusere på det som faktisk er viktig! 

Jeg føler meg egentlig ganske så teit når jeg forteller dette, men er det ikke slik at når man jobber med noe viktig så ønsker man og nå flest mennesker? det ligger i våres natur at når vi først gjør noe så ønsker man at det blir bra. 

Ifra nå av blir det slutt på og fokusere på hvor mange som leser og heller fokusere på det som blir publisert og hvilken nytteverdi det er for meg også får dem som ønsker det være med på denne reisen som blir alt annet enn kjedelig!  

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg