Når man ikke har lyst og leve lenger

Dagene går og jeg vet det kommer til og bli bedre og bedre, tingene kommer til og bli lettere men i går var jeg nær ved og gi opp alt.

Når alt bare går galt og kaoset er ett faktum kommer tankene om man orker og leve lenger, om det hele er verdt det og om man orker ett eneste sekund mer. Jeg har gitt ett løfte som jeg akter og ikke bryte, om åpenhet og ærlighet alltid. Det gjør vondt og vise sine sårbare sider, men jeg har lært at det er disse som gjør best etterpå når man har vist seg ifra den siden.

Jeg tar med hele Norge inni livet mitt og snakker om de mest private tingene, jeg føler jeg baner vei og knuser tabuene som er der ute, jeg føler det er en mening med dette som bare er vanskelig og se akkurat nå. 

I går gråt jeg for første gang på lenge og tenkte tanker som jeg trodde lå fortiden til. Jeg tenkte at jeg kjemper en ensom kamp og at jeg blir testet hele veien, jeg følte meg lite verdt og som om noen spyttet på alt jeg tror på. Ikke nok med at min kjære sliter litt ekstra akkurat nå men min egen far er på fyllefest sammen med de jeg pleide og ruse meg sammen med, det ble bare for mye for meg. 

Jeg kjenner bare at jeg strever med og holde meg til realiteten, til virkeligheten akkurat nå. Jeg kjenner at alt jobber imot meg og det er vanskelig og holde hodet over vannet, jeg føler jeg drukner og at hverdagen som jeg har bygd opp bare svinner hen. 

Grunnmuren min rister og det er vanskelig og få fotfeste, men jeg vet at jeg også kommer meg igjennom dette. Noen ganger føles det som hele universet ønsker at jeg sprekker, men heldigvis har jeg alltid vært ett menneske som aldri hører på hva andre sier jeg skal gjøre. 

Takk for at jeg får dele med dere, også på tunge dager.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg