Når man først må isolere seg hjemme, er det greit om man liker seg der.

De siste to dagene har jeg selv isolert meg hjemme bak lukkede dører, hvorfor kan dere lese her:

https://monicavederhus.blogg.no/her-trenger-jeg-tydeligvis-politibeskyttelse.html

Og når man først må være hjemme på ubestemt tid er det veldig greit når man liker omgivelsene sine! jeg har tenkt på det mange ganger iløpet av disse 2 dagene hvor glad jeg er for og ha dette trygge hjemmet som jeg kan flykte til når livet butter imot. Jeg har blitt riktig fornøgd med hvordan vi har det rundt oss. 

Jeg har fått tak i dette enorme speilet som er kjempetungt som jeg har tenkt og ha på stuen, vi har fjernet alt på veggene og ønsker og satse på store pene ting vi virkelig liker. Ett speil er både en bruksting men også ett fint element og jeg kjenner at jeg har blitt bitt av speil-basillen! når jeg tenker om har jeg faktisk store speil i alle rom.

Lenge har jeg tenkt på hva jeg skal gjøre med dette stuebordet våres for jeg ønsker ikke og kaste noe eller gi bort ting som kan fikses, jeg har skaffet meg beis og tenker og prøve ut dette før jeg eventuelt prøver og bruke plastfilm over.

Jeg har de siste dagene vært tvunget til og være her i leiligheten, og jeg må ærlig innrømme at dette ikke er ett verst sted og være isolert på! hjemmet er virkelig min trygge base og det håper jeg at det kan fortsette og være.

Ute høljer det ned og alle lysene er tent i leiligheten, jeg nyter roen jeg har rundt meg og jobber med ett foredrag om livet utenfor. Jeg innser at hjemmet mitt har blitt akkurat det jeg alltid har drømt om, ett sted og hente seg inn igjen og senke skuldrene for og la kreativiteten flomme. 

Det nye skapet har blitt tatt i bruk og jeg kunne ikke vært mer fornøgd!

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du sier dere liker speil, kan det fungere med et stort rundt speil som bordplate? Mulig det vil bli altfor støvete..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg