Når man er i ferd med og gi opp det hele

Det skjer noe i hodet og i kroppen når man har holdt ut så lenge, man henter styrke i ett lager man ikke ante man hadde og kjemper faktisk for livet uten og vite det.
Det er vanskelig og se noe positivt i ting og når man sitter inne virker det som problemene bare vokser og vokser. Mitt tips er og komme seg ut! Det gjør ikke ting verre iallefall.
I dag tok vi lunsjen ute på sanden, vi måtte det for og forbli sammen. Rett og slett.
Det får ikke alle problemene til og forsvinne men for noen få minutter har man noe annet og tenke på.
Jeg vet hvordan livet er til normalt, det er dette jeg lengter etter og ønsker igjen, jeg vet det kommer selvom det er sinnsykt vanskelig akkurat nå. ❤️ This will pass.

9 kommentarer
    1. Hadde du ikke vært 50 mil unna så skulle jeg bedt deg komme hit for en tur i marka med alkoholfri kaffebaileys og noget godt å bite i. Nye omgivelser, folk og natur kan være veldig oppløftende. Spis en sjokoladeis og kos deg litt i dag, vær snill med deg selv 😜😘

    2. Godt valg å dra ut. Generøst av deg å ta med en som ikke synes å ville spille på lag. Min mening er at du har lov å stille krav om der skal deles hverdag og liv sammen. Spesielt fordi evt. medisinering er avgjørende for mye akkurat nå. Det er IKKE ditt ansvar. Du er ikke behandler. Han er voksen, og eier eget ansvar. Si fra, sett grenser!
      Så er det dette med å leve tett på en far som drikker. Ikke bra for deg. Ikke la de styre deg eller påvirke følelsene dine. Det han driver med er manipulering, bevisst eller ubevisst, og jeg tør garantere at det ikke vil forandre seg i fremtiden. Det er hva det er. Sannheten og virkeligheten er konfronterende, og du står i det uten å falle for å flykte inn i destruktiv handling. Tenk det, flotte du!? La det sige inn og vær stolt av deg selv.❤️

    3. Så bra at dere kom dere ut på tur! Det er ofte god terapi😊 Jeg heier på dere begge og vet at dere vil finne ut av dette sammen❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg