Når livet har stått på pause en stund…

I kveld fikk jeg ånden over meg!😁 jeg klarte faktisk å samle alt av motivasjon og gøts til og faktisk starte på mørkeloftet!😁

 

Det er rart med det når livet har stått på vent en stund og ingenting har skjedd, hvor lite som skal til for å føle at livet er spennende igjen 😁 når man kjenner at energien er på vei tilbake og man føler seg som en ku som har stått på låven en hel vinter og slipper endelig løs 😂 ja der har dere meg 😂

 

Vi har vært og anskaffet oss to svære plast kasser og en kabel slik at jeg faktisk får litt lys der oppe, for mørkeloftet vårt er som navnet sier, mørkt som f…😂

 


 

 

Det loftet får selv meg mørkeredd, jeg som egentlig ikke er så redd for mørket, så det sier sitt!😂

 

Nå gleder jeg meg til i morgen for da skal jeg bruke en lett hånd på alt jeg finner og ha lav grense for å legge tingene i “Gies bort” stabelen, nå skal det ryddes!😁 brukende ting blir selvsagt ikke kastet her i gården og ting jeg kan pusse opp blir brukt igjen. På mørkeloftet våres kan man finne mange skatter og jeg elsker å gå og sulle og rydde, DA er jeg i mitt ess!😁

 

Det er godt å komme igang igjen, kjenne pulsen stige og at man virkelig blir engasjert i det man gjør! DET er lenge siden jeg har vært noe annet en inaktiv og umotivert.😂

 

Jeg tror det som gjor det store  utslaget var når min kjære kom ifra jobb og hadde energi til overs, man gasser jo hverandre opp og blir påvirket av hverandre og det klarte han å gjøre med meg i dag.❤️

 

Håper dere har hatt en fin dag og at dere bare slapper av i kveld, at dere er sammen med noen dere er glad i og at dere kjenner at livet er relativt bra.❤️  Natta bloggen ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg