Når livet bare er grått og tungt – Hvorfor ikke en skattejakt på eget loft?-

Når livet føles litt grått og tungt, hvorfor ikke da ha en skattejakt på eget loft?❤️

 

I dag har jeg fått på meg “vaskesveisen” og bare gått og sulla her i leiligheten og har bare gjort ting jeg har lyst til og ikke ting jeg må.

 

Jeg holder på med kjelleren og har laga ei perfekt kjellerstue til oss så i dag hadde jeg en liten skattejakt på loftet etter ting jeg kan bruke som dekor i denne vakre stua!👍

 

 

 

 

Jeg lemper opp ting når jeg er lei av dem og henter dem frem etter ett halvt år og har helt glemt hva jeg har! det er en overaskelse hver eneste gang og mange av tingene kan jeg forandre på enkle vis, gjenbruk er tingen!😁

 

I dag kjenner jeg meg ekstra tung i kroppen og alle vet at alt føles ekstra ille på dager der formen ikke er der den skal, ting som ellers ville føltes enkelt og greit føles som store problemer og jeg tenker å holde meg for meg selv i dag.

 

 

 

 

Jeg tenker at jeg kommer sterkere tilbake og at allerede i morgen kanskje vil ting føles lettere. Jeg håper i alle fall det.  ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg