Når kua glemmer at den har vært kalv

Å herrelighet så jeg har irritert meg i natt! jeg har ligget i sengen og hørt på skriking og dunking av musikk til langt utpå natten og vridd meg selv i irritasjon.😳😂

Jeg har plutselig glemt alle disse årene jeg selv har festet og herjet Kua glemmer fort at den har vært kalv selv sier dem og det stemmer virkelig, egentlig har jeg tenkt i lengre tid nå at ungdommen fortjener og rase ifra seg litt siden korona har satt en stopper for dem så lenge, men når jeg mister nattesøvnen så kjenner jeg at jeg blir mer egoistisk i tankegangen.😂

Det har med andre ord vært en aktiv natt😁

 

Den store krisen i går reddet vi inn ved å bestille en billig brudekjole på nettet, jeg makter faktisk ikke å gå og uroe meg over noe slikt, jeg skal gifte meg en gang i livet og ting koster uansett hvor lite vi skal ha det. Jeg unner meg selv en kjole og jeg unner meg selv og ikke gå og være bekymret over noe slikt.❤️ I utgangspunktet trodde jeg at jeg var typen til og ikke bry meg om slike ting, bryllup har aldri vært en del av drømmen så jeg tenkte at jeg ville være laidback, den gang ei.😂

Det er min tredje dag på medisiner og bivirkningene jeg hadde første dagen er nesten borte, jeg ser lyst på denne prosessen nå og håper at jeg kan få noe positivt utav dette. Jeg har kvinna meg opp skikkelig for og ta fatt på denne reisen, jeg håper det er verdt det.❤️

I går farget jeg håret og ble skikkelig misfornøgd med fargen, jeg klarer aldri og treffe på riktig og det blir alltid altfor mørkt. Kanskje på tide og slutte med hjemmefarging når man blir liggende om natta og klø seg i hodebunnen, jeg føler at jeg leker med ilden for jeg har hatt en allergisk reaksjon en gang i tiden og da var ansiktet mitt dobbelt så stort.😳

Det er søndag og tid for bingo!😁 det er dagen der man kan slappe helt fullstendig av, og dagen der man ikke skal ha store planer om ting som skal gjøres, jeg føler meg mer avslappet og sitter ikke med en lang liste i hodet over ting jeg forventer skal bli gjort, det er egentlig helt greit for meg og slappe av nå. Jeg ønsker dere en fin start på søndagen, takk for at dere er her for meg. ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg