Når kroppen har sviktet en gang så er man på vakt!

Døgn nummer seks og jeg har ennå ikke gitt tapt for suget som har bodd i kroppen min i snart en uke! 😁

 

I dag har jeg vært på jobb for første gang siden jeg slutta å snuse og igjen må det læres! hvordan være ett sted uten denne påsan!🤭 man har jo sine ritualer og jeg har belønnet meg selv grovt i form av en snus etter gjort arbeid, før arbeid skal utføres og gjerne en imens man gjør det! det er egentlig helt sykt å tenke på.🤭

 

Jeg tror at jeg har tygd en hel pakke med tyggis og når noen jeg snakket med i dag sier at man fortsatt savner snusen flere måneder etter kutt så kjenner jeg at jeg ikke vet om jeg kommer til og holde det ut 😬😳

Håpet er jo at det blir lettere og lettere det her! 😂

 

For en tid tilbake ble det oppdaget en stor cyste i kjeven min og jeg måtte inn og operere ut en jeksel og denne cysten som viste seg og ikke være farlig.

 

Livet er ganske så greit som pendler på slike dager som det her


De siste ukene har jeg merket at jeg har hovnet opp på den samme siden og i går skulle jeg egentlig til tannlegen men hun var syk og jeg sa i forbifarten at jeg har hovnet opp.

 

Jeg gikk derfra og plutselig ringte og ringte telefonen… Jeg ble bedt om å komme tilbake for og ta ett bilde, som igjen ble sendt til Eid og en lege måtte se på dem og i dag ble jeg oppringt med beskjed om at dem ikke ser noen ny cyste i munnen min men at dette må følges opp varsomt.

 

Jeg har valgt å holde det for meg selv inntil jeg fikk endelig beskjed men dette er også en av grunnene til at jeg faktisk legger snusboksen på hylla og tar vare på munnen min som jeg vil trenge i mange mange år ennå.

 

Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk og har brukt massiv med tid for å komme over denne skrekken og dette har endt om med at jeg faktisk har fikset hele munnen, hver eneste tann har blitt reparert og det ville være dumt å ødelegge alt dette arbeidet bare for å fore “nikotindyret” i meg.

 

 

 

Det er fint å se at ting fungerer fort når jeg oppdager uvanligheter og at jeg blir tatt på alvor, det er ikke første gangen jeg står foran slike problemstillinger og når man først har opplevd at kroppen arbeider imot en og blir syk så er man alltid ekstra på vakt.

 

I morgen venter arbeid igjen og ett helt nytt døgn med avvenning, sug og å syns synd på meg selv 😂🤭

 

En dag av gangen og noen ganger en time i slengen så går det fremover.

 

Denne uka har jeg gulroten på slutten av uka å se frem imot! 😁 jeg skal belønne meg selv skikkelig med ei heil helg sammen med familien i Bergen! ❤️ denne reisen er virkelig noe vi ser frem til! den kunne ikke passet bedre inn. *Drømmersegbort* 🤭

Yeeeeey! Jeg gleder meg STORT! nå en hel kveld foran tv 😁 ha en avslappende kveld venner 🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Klart du klarer det du vil ikke ha kreft i munnen… Styrken til å lykkes bor i ditt eget hode… det vet du godt. kos deg med fam.
      i Bergen…. god tur.. Neste uke er en ny uke uten snus det er jeg sikker på jeg har stål tro på deg og din styrke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg